Biuletyn Informacji Publicznej

Środowiskowy Dom Samopomocy w Janowie Lubelskim

Logo - Środowiskowy Dom Samopomocy w Janowie Lubelskim

Zapytanie ofertowe dot. usunięcia usterek ujawnionych w okresie gwarancji w budynkach Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowie Lubelskim oraz Warsztatu Terapii Zajęciowej w Janowie Lubelskim, wykonanie ich zgodnie z projektem budowlanym

Data ogłoszenia
2025-06-23
Termin składania ofert
2025-06-30 12:00
Treść

Środowiskowy Dom Samopomocy                                  Janów Lubelski, dn. 23.06.2025 r.

w Janowie Lubelskim

 

Zapytanie ofertowe

I.                Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowie Lubelskim, ul. Bialska 69, 23-300 Janów Lubelski zaprasza do składania ofert cenowych na:

 usunięcie usterek ujawnionych w okresie gwarancji w budynkach Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowie Lubelskim oraz Warsztatu Terapii Zajęciowej w Janowie  Lubelskim, wykonanie  ich zgodnie z projektem budowlanym.

 

II.             Opis przedmiotu zamówienia

1.     Usunięcie usterek ujawnionych w okresie gwarancji w budynkach Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowie Lubelskim oraz Warsztatu Terapii Zajęciowej w Janowie  Lubelskim, wykonanie  ich zgodnie z projektem budowlanym

2.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla budynku przy ul. Bialska 69  w Janowie Lubelskim (zgodnie z posiadanym przez tut. organ projektem budowlanym):

 

Lista usterek do usunięcia w budynku ŚDS:

1.     Pęknięta szyba w oknie pomieszczenia 1.05

2.     Brak luster w pomieszczeniu1.27

3.     Brak drabinki do wyłazu dachowego, pęknięcie na ścianie pod sufitem (okolice wyłazu dachowego)

4.     Brak płytek na ścianie w pomieszczeniu 0.05

5.     Brak bezpiecznego lustra na całej ścianie w pomieszczeniu 1.20

6.     Brak lustra w windzie

7.     Niezamykające się okna w większości pomieszczeń.

8.     Brak instalacji przyzywowej

9.     Nieprawidłowo działający domofon

10.  Brak jednej kamery

11.  Tynk przy wejściu głównym do budynku B jest wypłukany (ściana pod lamelami)

12.  Na budynku B od strony dziedzińca pod lamelami nastąpiło odparzenie tynku

13.  Uszkodzenia ościeży przy oknie na klatce schodowej przy gruncie. Uszkodzenie tynku przy attyce nad klatką schodową.

14.  Brak tynku na ścianie zewnętrznej nad wejściem do mieszkania.

15.  Przeciek z dachu na klatce schodowej.

 

Lista usterek do usunięcia w budynku WTZ:

1.     Sala widowiskowa - brak osłon na zawiasach środkowe okno,

2.     1.17: gabinet zabiegowy- pęknięta ściana;

3.     1.18: pracownia fryzjersko-kosmetyczna- pęknięcie ściany przy klimatyzacji;

4.     0.03: łazienka ON piwnica- brak kratki kanalizacyjnej; gniazdo w sąsiedztwie prysznica,  urządzenie elektryczne przy prysznicu!!!

5.     Pracownia gospodarstwa domowego- rozszczelniająca się wykładzina w Sali widowiskowej obok pracowni, pęknięta szyba w oknie (dwie kwatery pęknięte)

6.     Pracownia stolarska - niepodłączony wentylator dachowy odciąg od plotera

7.     Pracownia krawiecka - źle zamontowane skrzydło okna uchylnego (rama okienna za mała nie zamyka się)

8.     Pracownia ogrodnicza - nieobsadzony próg przy wyjściu z pracowni na zewnątrz

9.     Pracownia rękodzieła -  uszkodzona osłona pod umywalką, źle zamontowane skrzydło okna uchylnego (rama okienna za mała nie zamyka się), rozszczelniająca się wykładzina przy drzwiach wejściowych z zewnątrz budynku

10.  struktura elewacyjna na ścianie od garażu odpada

11.  progi przy drzwiach wejściowych do budynku się ruszają

12.  rozszczelniona obróbka parapetów od strony południowej (praktycznie wszystkie okna)

13.  obróbka przejść kominów wentylacyjnych na dachu (przeciekają)

                                                                                 

 

Przedstawiciel zamawiającego może na wniosek oferenta każdorazowo uczestniczyć w wizji na terenie nieruchomości celem ustalenia szczegółów dotyczących zakresu robót.

III.           Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.10.2025 r

 

IV.           Opis  sposobu przygotowania oferty

Oferta powinna posiadać:

·       pieczątkę firmową,

·        datę sporządzenia,

·       adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP

·       wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty),

·        czytelny podpis wykonawcy

 

V.             Miejsce oraz termin składania ofert

1.     Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres zamawiającego do dnia 30 czerwca 2025 r.

2.     Ocena ofert zostanie dokonana dnia 1 lipca 2025 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną przekazane oferentom w formie pisemnej.

3.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.     Oferent może przed upływem terminu składania oferty zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 

 

 

VI.           Ocena ofert

 

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

1.     Cena 100%

 

VII.        Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów w formie pisemnej.

 

VIII.      Dodatkowe informacje

 

Dodatkowe informacje oraz wgląd do posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej można uzyskać w siedzibie ŚDS, ul. Bialska 69, 23-300 Janów Lubelski lub telefonicznie (15) 8513770

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Joanna Jaworska - Gumienikdodano do BIP dnia 23-06-2025 14:56:35